Loading...

Podrška po vašoj mjeri

SWING Rješenja su osmišljena i razvijena kako bi korisnicima omogućila što samostalniji rad, bez potrebe za naknadnim intervencijama na programima ili za dodatnom obukom korisnika.
Međutim, to ne znači da su korisnici naših proizvoda prepušteni sami sebi.

Od Basic do Enterprise plana podrške, korisnici mogu, ovisno o potrebama odabrati odgovarajući plan podrške koji će osigurati isporuku novih verzija SWING Rješenja i/ili opseg i način pružanja usluga korisničke podrške uključivo i vrijeme odziva.

Želimo vam pružiti odgovore i rješenja na konkretna pitanja. Jer je vaš uspjeh naš posao!

Dodatne informacije

Niste sigurni koji plan podrške odgovara vašim potrebama?
Djelatnici odjela podrške pomoći će vam pri odabiru.

Zatražite dodatne informacije

Ključne prednosti

Od pretplate na nove verzije SWING Rješenja do zajamčenog vremena odziva korisničke podrške prema vašem zahtjevu.

Korisnička podrška

Već Premium plan podrške uključuje besplatne on line intervencije Help desk-a kako bi što brže odgovorili na vaše upite.

Nove verzije

Činjenica da se naša rješenja brzo mjenjaju znači da se usklađujemo s zakonom i novim tehnologijama i ugrađujemo nove funkcionalnosti.

Dodatne usluge

Složenijim sustavima na rasplaganju je vrijeme odziva od 2h i tim podrške koji je upoznat s poslovnim procesima i sustavom korisnika.

SWING Plan Podrške

Provjerite koji plan podrške odgovara vašim željama i potrebama
i provjerite koje usluge pod kojim uvjetima možemo osigurati u okviru odabranog plana.

SWING On premise

Plan podrške za SWING On premise korisnike
(najam ili kupovina licenci)

BASIC
PREMIUM
ENTERPRISE

Preuzmite usporedni pregled

SWING Cloud

Plan podrške za korisnike SWING Rješenja
u oblaku (Cloud usluga)

BASIC Cloud(uključen u uslugu)
PREMIUM Cloud


Preuzmite usporedni pregled

Kreirajte sami
vlastiti Plan Podrške


Preuzmite usporedni pregled